29 Aralık 2014 Pazartesi

DİŞ ETİ KANAMASI (PERİYODONTİT) İÇİN LİMON SUYU





Periyodontit rahatsızlığı diş etleri, kemikler ve diğer tüm diş yapılarına zarına zarar verir. is a sickness which damages the gums, bones and other teeth structures. Diş eti iltihabı, çekilmesi periyontit rahatsızlığının ilk evreleridir.
İlk dönemindeyken diş eti rahatsızlıkları kolayca tedavi edilebilir. Eğer tedavi edilmezse periyodontite dönüşebilir. Bu durumdaysa birkaç dişinize bile mal olabilir.
Bir Alman’ın yaşadıkları
“Periyodontit rahatsızlğımı iyileştirdim. Bunu diğer insanlarla da paylaşmak istiyorum. Bunun için kullandığım deva çok basit ve ulaşılması hiç zor değil. Bu “limon suyu diş hekimim bu kadar iyileştiğimi görünce çok şaşırdı. 6 ay boyunca düzenli olaak günde 4 limon suyunu saf suya karıştırarak içtim. Bu suyu ağzımda tutmama ya da gargara yapmama gerek olmuordu. Böylece o ekşi aroması beni etkilemiyordu.
Periyodontite sebep olan bakteri alkali ortamda yaşayamıyor. Rengi koyulaşmış ve artık hastalığı tümüyle yaşayan diş etlerim bu berbat ve ciddi rahatsızlıktan 6 ay gibi bir sürede kurtuldu. Çok pahalı bir tedavisi var ama onda bile bir kurtuluş garantisi verilmiyordu. Hem etkili hem de ucuz bir yöntemle tamamiyle iyileştim.

www.healthyfoodstar.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder