14 Ekim 2014 Salı

diş çürüklerinin geri dönüşü olduğunu biliyor musunuz?


Bundan iki hafta kadar önce, diş çürüklerinin geri dönüşü olduğunu okumuş ve araştırmıştım.
çok uzak gelmişti o fikir. tabi ki yüzyllarca hiç açıklanmamış böyle basit bilgiler hemen önyargıyla "olmaz öyle şey" dedirtiyor.

Tavsiyeler:
1- Gezen inek sütü. Yani bu marketlerde satılan olmuyor. Uht ya da diğer işlemlerden geçmiş süt olamıyor. Tamamen doğal olan inek sütü.
2-Hindistan cevizi yağı
kendim denedim ve 4 gün gibi bir sürede, sadece sabah uyanınca dişimin üzerinde bir mercimek tanesi kadar donmuş hindistan cevizi yağı eriterek-başka hiçbir işlem yapmadım- zedelenmiş diş minesi ve rengi koyulaşmış dış çeperi düzellttim. İnanılmazdı.
Böyle bir etkiye sahip olan bu yağa artık güvenir ve tavsiye ederim. Doku yeniliyor.
3-Kemik suyu.
4-Organik sebzeler.
5-Sakatat ve organ etler. Ciğer gibi.
6- Tahıl, bakliyat, fındık gibi kuruyemişler.
7-Saf zeytinyağı.
8- Magnezyum içeren gıdalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder